Matematika

  • 1 klasė
  • 2 klasė
  • 3 klasė
  • 4 klasė
  • Bendroji programa
  • Naudotojo vadovas
  • Bendroji programa
  • Naudotojo vadovas
Pereiti prie turinio

4 klasė

Skaičiai ir skaičiavimai. Natūralieji ir sveikieji skaičiai. Skaičiai nuo 0 iki 1 000 000

Mokymosi objektai

Skaičiai. Jų svarba kasdieniame gyvenime

Skirtingų skaičių dydžių ir reikšmių palyginimas

Didelių skaičių trumpinimo žymėjimas

Natūralieji skaičiai

Skaičių suapvalinimas

Natūralieji ir sveikieji skaičiai

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Skaičiai ir skaičiavimai. Sudėtis, atimtis, daugyba, dalyba

Mokymosi objektai

Sudėtis

Sudėties veiksmų eilutė

Atimtis iš didesnio skaičiaus

Dalijimas

Daugyba

Kelių žingsnių uždavinių sprendimas

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Skaičiai ir skaičiavimai. Trupmenos ir dalys

Mokymosi objektai

Paprastosios trupmenos ir jos dalys

Trupmenos dalys

Taisyklingos ir netaisyklingos paprastosios trupmenos

Paprastųjų trupmenų palyginimas

Natūralaus skaičiaus užrašymas trupmena

Mišriojo skaičiaus sąvoka

Mišriuosius skaičius apvalinu iki sveikųjų skaičių

Trupmenų kurių vardiklyje yra 10, 100, 1 000 rašymas dešimtainiais skaičiais

Matiniai skaičiai

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Skaičiai ir skaičiavimai. Veiksmai su trupmenomis

Mokymosi objektai

Trupmenos su vienodais vardikliais

Mišriosios trupmenos

Dešimtainės trupmenos

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Skaičiai ir skaičiavimai. Finansiniai skaičiavimai

Mokymosi objektai

Dešimtainių skaičių naudojimas realiose situacijose, susijusiose su prekių ir paslaugų kainomis

Nurodytos pinigų sumos palyginimas

Nurodytos pinigų sumos sudėtis

Nurodytos pinigų sumos atimtis

Finansinio planavimo pagrindų taikymas

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Modeliai ir sąryšiai. Dėsningumai

Mokymosi objektai

Trupmenų arba dešimtainių skaičių sekų pratęsiamas, apibūdinimas ir kūrimas

Sekos su daugėjančiais arba mažėjančiais elementais

Sekos gautos suliejus dvi sekas į vieną tyrinėjimas

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Modeliai ir sąryšiai. Algoritmai ir programavimas

Mokymosi objektai

Kartojimo komandos

Komandų sekos

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Modeliai ir sąryšiai. Algebra. Lygtys

Mokymosi objektai

Iš žodinio uždavinio sąlygos ar schemos lygties sudarymas

Situacijų nagrinėjimas skirtingomis lygtimis

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Modeliai ir sąryšiai. Raidiniai reiškiniai

Mokymosi objektai

Raidinio reiškinio sąvoka

Iš žodinio uždavinio ir situaciją iliustruojančios sąlygos, raidinių reiškinių sudarymas

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Geometrija ir matavimai. Matavimo skalės ir vienetai. Masė, laikas, temperatūra, greitis

Mokymosi objektai

Įvairių matavimo prietaisų rodmenų pristatymas

Kelio ir greičio sąvokos

Kelio, laiko, greičio (vidutinio greičio) sąryšis

Kelio, laiko, greičio apskaičiavimas

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Geometrija ir matavimai. Plotas, tūris

Mokymosi objektai

Figūros plotas ir ploto vienetai

Tūris

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Geometrija ir matavimai. Konstravimas. Transformacijos

Mokymosi objektai

Objektų padėties plokštumoje nusakymas

Objektų judėjimas plokštumoje

Ornamentai

Objekto posūkis apie duotą tašką nurodyta kryptimi

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Geometrija ir matavimai. Figūros. Plokščiosios figūros

Mokymosi objektai

Trikampiai pagal kraštinių ilgius

Trikampiai pagal kampus

Lygios geometrinės figūros

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Geometrija ir matavimai. Erdvinės figūros

Mokymosi objektai

Kubas ir stačiakampis gretasienis

Erdvinės figūros

Erdvinės figūros iš įvairių pusių

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Duomenys ir tikimybės. Duomenys ir interpretavimas

Mokymosi objektai

Statistinis tyrimas

Diagramų skaitymas

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Duomenys ir tikimybės. Tikimybės ir interpretavimas

Mokymosi objektai

Bandymas. Bandymo baigtis

Baigties užrašymas. Baigties tikimybė užrašoma trupmena

Užduotys

Kuriu

Mokausi

Įsivertinu

Žaidimas

Sąvokos

Šaltiniai

Titulinis Temos Modeliai ir sąryšiai. Algebra. Lygtys Kuriu

Kuriu

KŪRYBINĖ UŽDUOTIS

Parašyk trumpą pasaką, kurioje veikėjai spręstų uždavinius su lygtimis. Gali naudoti paprastus lygčių pavyzdžius, kad pasaka būtų lengvai suprantama ir įdomi.

Paveiksliukas

Instrukcijos:

  • Sukurk du pagrindinius veikėjus. Tai gali būti vaikai, gyvūnai ar pasakų būtybės.
  • Įtrauk į pasaką problemą, kurią reikia išspręsti, naudojant lygtis. Pavyzdžiui, veikėjai turi surasti pamestus lobius, atspėti paslaptis ar padėti draugui išspręsti užduotį.
  • Kiekviename žingsnyje veikėjai turi naudoti lygtis, kad išspręstų problemą. Pavyzdys su paprastomis lygtimis:

    x + 3 = 7 ar 5x = 20.

  • Pasakojimas turėtų turėti laimingą pabaigą, kurioje veikėjai sėkmingai išsprendžia visas užduotis ir pasiekia savo tikslą.
  • Pavyzdys:

    Pasaka apie stebuklingą mišką

    Kartą gyveno du draugai – zuikis Zigis ir voveraitė Vita. Vieną dieną jie rado žemėlapį, kuris vedė prie paslėpto lobio. Tačiau žemėlapyje buvo užrašytos užduotys su lygtimis, kurias reikėjo išspręsti, kad galėtų judėti toliau. Sukurk lygtis kliūtims įveikti. Tekste vietoje brūkšnių įrašyk sugalvotą lygtį arba sprendimą duotai situacijai. Situacijas pagal poreikį pratęsk.

    Pirmoje užduotyje buvo parašyta: Surask ________, Zigis pagalvojo ir suprato, lygtyje ________ lobis, nes ________.

    Toliau jie rado antrąją užduotį: Surask ________, Vita greitai suskaičiavo, kad ________. Galiausiai, išsprendę visas užduotis, Zigis ir Vita pasiekė lobį. Jie buvo labai laimingi ir nusprendė dalintis lobiu su visais miško gyventojais. Jie suprato, kad matematika gali būti smagi ir naudinga.

    Tavo pasaka:

    Paveiksliukas

    Atsisiųsti užduotį PDF
    Situacijų nagrinėjimas skirtingomis lygtimisMokausi
    Pranešk apie klaidą
    Nuoroda į priemonę „Next Generation EU“
    Nuoroda į Nacionalinės švietimo agentūros svetainę
    Nuoroda į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos svetainę
    Nuoroda į „EdTech” svetainę